Mina serie favoriter 2015

publicerat i Serier;
1. The originals 
Jag brukar börja veckan med denna serie på tisdagar, The originals handlar om den orginala vampyr familjen och om man är ett fan av vampire diaries så vet man troligen vilka de är, för de började nämligen sin kariär i TVD men efter ett tag fick de sin egna serie, om man gillar vampyrer och fantasi så är denna serie för dig. 
 
2. The flash
Sedan på onsdagen är det dags för flash, om man är ett fan av the justice league så vet man att flah är en animerad vigilante från DC, men CW gjorde honom verklig och fixade att han fick sin egna serie. Jag personligen har alltid varit ett stort fan av justice league så jag blev as glad när de började sända flash.
 
3. Arrow 
Arrow måste vara min absoluta favorit serie någonsin, först och främst så älskar jag Oliver queen i justice league och där så kallas han för green arrow, men ända sedan de började sända Arrow så har jag suttit som fast klistrad och kan knapt bärga mig tills de nästa avsnittet ska komma.
 
Jag har vuxit fast mycket vid oliver i serien som jag tycker är konsigt för batman var min favorit en lång stund innan, men jag antar när den här serien kom ut så förändrades mitt tanke sätt helt! Jag rekomenderar stort att du tar och kollar in den här serien, helt klart värt det!
 
4. The Vampire diaries 
TVD var faktiskt den första seren som jag började följa och jag har alltid tyckt om fantasi så den här serien var helt perfekt för mig. 
 
5. Daredevil 
Som jag sa i inlägget innan så har jag precis hittat den här serien och tittat på 3 avsnitt än så länge. Jag tycker inte att den är bätte än vad CWs super hjälte serier är men den är inte dålig heller så jag kommer nog fortsätta titta och sedan får vi se om den blir bättre ju längre in man kommer.
 
6.Teen Wolf 
Teen wolf är också en fantasi serie, den har lite mer "läskig heter i sig" typ som upp poppande saker så man hoppar till i bland. Men den är också riktigt bra, det ända som är dåligt med den är att den bara sänds på sommarlovet.
 
 
7. Gossip girl 
Jag började kolla på gossip girl, under jullovet och kom igenom två säsonger efter det hade jag ett litet uppehåll men nu har jag börjat titta på den igen så nu är jag i mitten på säsong tre och jag tycker att den är riktigt bra, gossip girl är en serie som jag mest tittar på när jag inte har något annat för mig och min resärv inför sommaren när alla mina andra serier slutar att sändas.