30 frågor om mig

publicerat i Mitt liv;

1. Namn:
 Anna

2. Stjärntecken:
 Lejonet

3. Tre rädslor som du har: Små kryp, döden, djupt vatten..med mera

4. Tre saker som du älskar:
 Umgås med vänner, skratta, gå på koncerter 

5. Har du en bästa vän: 
Ja !

6. Hur lång är du:
 ingen aning hehe.

7. Vad saknar du just nu: inget speciellt faktiskt.

8. Din favoritfärg: ljusa baby färger och svart. 

9. Är du kär i någon:
 mabye!

10.  Drömresa: New yourk och tillbaks till England.

11. Favoritplats: 
Min säng och bland människor jag tycker om.

12. Favoritmat: Tacos och kina mat..

13. Är du någon gång ironisk: Ja, väldigt ofta!

14. Ögonfärg:
 Grön/bruna, beror på ljustet

15. Hårfärg: ljus brunt med lite ljusa toner i 

16. Favoritfärg på kläder:
 oftast svart eller vit 

17. Favoritfilmer: 

The notebook, alla HP filmer, The host....med mera

18. Någon du älskar:
 Många ♥

19. Tatueringar/piercingar du vill ha: Jag vill ha en tatuering, som ska vara en text som ska sitta någnon stans vid foten

20. Favorit låt just nu: Jag gillar one directions nya låt Olivia 

21. När höll du senaste handen med någon: Ingen aning haha

22. Längtar du till något:
 Ja det gör jag, Längtar sjukt till Julafton 

23. Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för: Ja, det tror jag väl. 

24. När kramade du någon senast: I förrgår med min besti!

25. Har du gått in i en dörr: Det har jag säkert. 

26. Har du ramlat ner för en trappa: Nej som tur är, men har varit väldigt nära på att göra det

27. Föredrar du att vara bakom eller framför kameran: Jag föredrar att vara bakom kameran, inte så mycket för att vara med på bild. 

28. Spenderar du pengar eller sparar du dom: Både och jag sparar när jag får pengarna men om jag blir på shoppning humör så blir det bara så att man spenderar men om jag var på en tajt budget så skulle jag kunna spara.

29. Har du någon favorit choklad: Ja, jag tycker mycket om marabou med oreo 

30. Favoritcitat: Här är ett av dem ↓