Sjukt dålig på att blogga

publicerat i Mitt liv;
Det händer inte så mycket variation i mitt liv just nu så jag har tappat blogg gnistan vilket är super tråkigt jag hade en period i mitt liv där jag älskade att blogga ( inte på denna blogg ) där jag bloggade ungefär 2 inlägg perdag men i slutändan så slutade jag blogga där med.
 
Det som har hänt sen sist är att jag och min familj har fokuserat på renoveringen av vardagsrummet så som att vi var på mio igår och beställde hem soffan som ni ser på bilden över det ända negativa är att den kommer inte komma in till varuhuset förrän om två veckor. Det vi har kvar att göra är att pappa ska lägga ett nytt golv och efter det så ska vi bara köpa alla nya möbler och sedan är vi faktiskt klara, ni får självklart se före och efter bilder när det blir klart. 

Kommentera inlägget här :